onsdag 9 juni 2010

Morgonpromenad

Avklarat morgonpromenaden när vi varit med L till bussen. Blev ingen jättelång sväng, men skönt & komma ut lite iaf. Stannade till på apollo för lite kaffe & skitsnack också - det behövs nästan varje dag faktiskt :)

Pratat med L-Å också. Dom hade kommit fram t Köpenhamn iaf - skönt att veta att dom inte är ute på vägarna & snurrar iaf, men ännu bättre imorgon när jag vet att dom är påväg hem & absolut toppenbäst när han landat hemma igen såklart!

L åker till pappa idag, men får ju träffa honom på fredag igen då det är avslutning. Se om jag & P ska hänga med på tjejjornas avslutning också - återstår att se vad som händer & sker.

Är sugen på en tjejkväll med bästaste M! Vore väl inte helt fel & passa på nu när L-Å är borta. Tycker vi gott kan sitta & glo på lite film, käka popcorn, snacka skit & dricka kaffe. En hel kväll skulle vara tillägnad oss tycker jag! Bara för att vi är så j*la bra! Skulle nästan ta & införskaffa oss en varsin sånhär:


Får se vad som händer & sker... Kan bjuda in hela bunten på övernattning! Då har jag ju sällis både ikväll & imorgon bitti när jag vaknar :) Kollektivträning dessutom - finns ju bara positiva saker i det hela!

Tror jag ska ta tag i badrummet - det måste verkligen göras rent - helst kliniskt....ventilationen är skitäcklig! Kanske inte är så bra & ta duschen & bara spruta på den så det får bli på med gummihandskarna & dra igång!

1 kommentar:

  1. Skulle behöva storstäda jag med.. men inte idag, idag blir det soffan.. och städa kan jag ju göra när jag flyttar :-D

    SvaraRadera