tisdag 29 juni 2010

Imorgon...

Imorgon är då det är tänkt att vi ska röra oss ner mot Danmark & Roskilde. Börjar få lite ångest....f*n hoppas jag kan slå bort tankarna på Lucas & Pimme så ja inte ska knata omkring därnere & längta hem i 4 dagar - vore slöseri med allt..... Tänker man så är ju faktiskt 4 dagar bara lite drygt 1% på ett år så jag borde klara mig, men det går ju i vågor detdär hur man känner & längta kommer jag göra så fort L har åkt till pappa & vi lämnat P hos syrran *ryser*

Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra.....*mantra*

Idag tog jag & grabbarna en tur ner på stan iaf - lekte lite i nya fina lekparken, tog en glass & hade det allmänt bra. Sen skulle L till tandläkaren för kontroll & hans tänder va så fina så - duktig kille & borsta :) Är nog inte så negativt att han inte dricker läskeblask också skulle jag tro.

Sen tog vi upp Smilla, hämtade Loke & åkte ner & tog en fika på Valonen.

Nu skulle jag behöva packa, men har inte ens skrivit nån lista så tror jag tar en dusch & lägger mig i sängen & knåpar ihop nåt så kanske både jag & P får med oss hälften av dom grejjor vi behöver iaf.... Tror bestämt att jag får lämna en nyckel hos sis så hon kan gå upp & hämta om jag glömmer nåt....och det är ju inte helt omöjligt....mer möjligt faktiskt om jag känner mig själv rätt på den punkten.

Dessutom är jag f*n förbannad på min kropp. Har väntat länge på nåt & nu när vi ska iväg så ska det tydligen komma & kan inte göra ett skit åt det.... Åhh!!! Ja ja - det finns ju dusch & sjö även i Danmark så....

Se om jag lyckas få till nå mer bloggande innan vi sticker om inte kommer det väl någe när vi kommer hem.

Puss, kram & nyp i stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar