torsdag 24 juni 2010

Nu har vi semester!!


Wihoo!! Nu har L-Å semester vilket betyder att VI har semester! :)

Varit ute & flackat hela dagen vilket jag iofs gillar eftersom jag blir knäpp av att bara sitta hemme hela dagen - iaf när det bara är jag & P hemma. Började dagen med sovmorgon (börjar bli en vana *s*) till 9, frukost & fix innan vi drog iväg & handlade lack till pappan i huset, vidare t syrran för lite kaffe. Sen va det helt plötsligt "efter lunch" & då skulle vi ju träffa chefen på jobbet & planera lite för jobb efter sommaren & såhär blev det sagt (än så länge);
* En fm-helg i augusti & september (mjukstart m andra ord)
* Oktober-November jobbar jag fullt med mitt nya lag - spännande värre *s*

Sen kommer jag bli hemma ca: 2-3 månader igen - blir nog bra det :)

Efter Secobesöket bar det av till Knutsvägen & E & R.B*2. Först fick småpojkarna vila lite, äta & sen körde dom lite poolparty. Lilla P tyckte nog att det va aningen kallt i poolen, men ett par vändor i o ur blev det iaf :) R.B tyckte däremot att det va toppenkul & plaskade järnet ha ha ha

Efter det letade vi rätt på pappa L-Å och drog till farmor för att få en inköpslista. Sen bar det av ner på stan för shopping på både systemet, lidl, coop & leksaksaffären. Jodå - P skulle minsann ha en leksak för det bestämde L-Å *s* Såg även en gammal bekant på Coop - blev dock inget hejjande eftersom han & hon höll sig undan rätt bra. Ja ja - man kan ju inte hejja sådär bland folk & absolut inte om man har flicksällskap *asg* Kul va det iaf - trevligt & se att det inte bara är en annan som lagt på sig lite ha ha ha

Nope - nu väntar vi in pappan igen & sen ska vi grilla tror jag minsann!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar