fredag 25 juni 2010

Jaha...nudå??

Grillning avklarad & äppelpaj i ugnen, men medans jag va ute i köket & fixade hörde jag att P pep till men eftersom L-Å satt i soffan så tyckte jag inte det va "min tur" riktigt & nu när jag va klar så gick jag husesyn & såhär ser det ut just nu:

Kanske lika bra det.... Den stora verkar ju också hyfsat trött eftersom han tillbringat typ 50% av dagen sovande....

Stod & funderade på en grej igen när jag diskade.... Jag är ingen "såndär" som behöver komplimanger varje dag & i massor, men nån gång ibland är det ju trots allt VÄLDIGT trevligt att höra något fint från den man lever ihop med & inte bara dom gånger en annan säger ex. jag älskar dig & får till svar jag älskar dig också.... Kanske är nån j*la karlgrej eller nej....tror inte det är det heller.... Får väl fortsätta påpeka det så kanske jag kan få höra något bra nån gång iaf hoppas jag.

Nu blir det fotboll & soffan resten av kvällen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar