tisdag 8 juni 2010

Personlig tränare?

Jo - man skulle ha en sån & en kostrådgivare & så en kock så skulle saken va biff :) Men....har inte dom pengarna så det är ju kört från start liksom ;) Man får helt enkelt göra så gott man kan, orkar & bara gilla läget med jättevalken som har flyttat in - den verkar ju trots allt trivas rätt bra där den är & kan ju säga som man säger om barn som är små & har bebishull - det är ju bra att det finns "nåt" att ta av om man blir sjuk. FÖRSÖKER BARA SE DET POSITIVT! ;)

Nu tänkte jag att det skulle sovas lite fm för den minsta i familjen & så tar jag & diskar upp den lilla disken som är & plockar så hinner jag & P dammsuga & torka golv innan L kommer hem från lekis. Sen är det inplanerat en lunch/fika med Anneli i Norberg strax före tolv....sen får vi se.... Tipspromenad är det ju ikväll - kanske vore någe eftersom Lucas & jag kommer få 12 rätt idag då han kommit på hur man "fuskar" (läs vidare i Storasysterskaplig's blogg) ;)

Dagarna känns bättre än kvällarna där domdär riktiga downsen kommer så just nu är jag bara glad över att det är dag, fint väder & så kommer älsklingen hem & vänder ikväll iaf - synd att det inte går att lagra närhet - då skulle jag göra det & finns inget som kan ersätta det tyvärr...en kloning kanske? Fast då skulle jag skicka iväg kopian på allehanda grejjer & ha orginalet hemma!

Nu är det tyst = flickan ska röka & fixa grejjorna som ska göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar