onsdag 2 juni 2010

Onsdag, lillördag....

Ny dag - ny möjligheter eller?

Va toktrött när jag vaknade & ändå har jag varit duktig & kommit i säng före midnatt varje dag denhär veckan....ja ja....efter en timme, en kaffe så är man igång iaf - skönt!

Vi tog sovmorgon & vaknade inte först vid halv åtta & L börjar lekis halv nio. Blev lite skynda fixa frukost, kläder & ja...såndär som hör till, men det gick fint iaf. Planen va att ta en långpromenad men av olika anledningar så blev det inte så....ja ja - vad gör väl det - kommer väl fler dagar som kanske lämpar sig bättre för det eller rättare sagt = dagar då det finns mer tid.

Idag är det hur som helst lill-lördag & jag tror jag tänker fira det med en öl & lite trav ikväll när pojkarna lagt sig :) Bara för att man är mammaledig behöver man ju inte snåla in på det mys som man kan ha för sig själv....

Va förbi fröken Forsberg efter att vi kört L till lekis. Kaffe, skitsnack & garv. Trivs tokbra med henne! Hon skulle absolut ha en plats i mitt blivande kollektiv! :)

Nu sover P lite fm. Sen är det planerat lunch m lill-Eva & kanske Marie (igen :)), klippning av Lucas (mamman får väl spara det tills det finns några fler slantar att tillgå tror jag visst....). På em kommer Fanny upp & härjar lite med L - är bra det! Kanske man slipper en rastlös grabb idag också :)

2 kommentarer:

  1. Bara nöjen roligheter ute luncher fika party spel öl fest skoj tjo tjim och glam hela dagarna.. Du har det bra du..

    SvaraRadera
  2. Är det inte så det ska vara & vara föräldraledig? Har ju faktiskt varit tjock (läs tjockare) i en hel evighet så jag är värd detta :)

    SvaraRadera