fredag 25 juni 2010

Midsommar....

....vet inte om jag tycker det är så speciellt egentligen - är ju en annan sak om man har barn som vill ut & dansa runt stången m.m. m.m. Lucas är hos pappa så här blir det då inget dansande med nån stång idag! ;)

Varit en såndär blä-dag. Vet inte om vi inte förstår varann riktigt, men ibland är det bara drygt.... Försöka städa medans någon gallsrkiker, den ena blir vrång & den andra minst lika vrång - blir hur som helst ingen bra combo överhuvudtaget....

Jag & P va iaf ut t Broarna & plockade lite björk & blommor för att göra midsommarkransar (det är f*n ett måste även om vi inte ska göra nå speciellt!). Får väl ha min på mig en stund nu på kvällen till en cider bara för att den ska användas nåt iaf....

Nu är det matlagning som pågår.... Blir potatisgratäng för hon i huset & bakad potatis för han i huset & till det nån typ av grillat kött - blir nog säkert bra när det är klart....

Nu är det iaf städat....roligare & vakna imorgon då eftersom vi levt i ett bombnedslag en vecka typ...

Glad midsommar på er allihopa iaf! Se vad som händer imorgon.... Lite småsugen på trav i Lindesberg (vid väder) & kanske en tur ut t Malingsbo på kvällskvisten, men det återstår ju att se vilket humör jag & resten av alla är på....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar