söndag 25 juli 2010

Someone...

...har tydligen beställt regn, rusk & höstväder, men hallå där - det är faktiskt Juli fortfarande & då ska det inte vara 11 grader, grått & ösregna - burr!!

Kvar i skara - trevlig kväll igår på stadshotellet - mitt konstaterande av kvällen är följande; Tycker alla såg typ likadana ut, gick vilse mest hela tiden därinne & fick aldrig nån riktig ordning på vad som låg vart. Det jag vet är att det va tokmycket folk & att Skarabor (antar att det va dom iaf) hade pippi på att stanna & ställa sig mitt där det va som smalast - typ korridorer där man behövde komma fram.... Well - va en trevlig kväll iaf. Redbull/vodka :)

På em åker vi hem - ska bli nice & komma hem & kura & mysa med älsklingen innan han åker på jobb igen & så Pimmen & Lucas såklart! Lucas kommer imorgon & sen ska vi faktiskt försöka hitte på någe i veckan. Inte glömma att jag ska till hud på tisdag kl.8 heller = tidig morgon. Så nu har jag påmint mig själv om det här - bra, bra :)

Nu fixa ihop en liten V65:a - är ju JACKPOT & den är f*n vår!!! ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar