söndag 11 juli 2010

Dålig bloggare ;)

Må väl va hänt att jag räknas som en kass bloggare just nu, men jag har faktiskt haft bra anledningar också. Har varit genomförkyld & mest sovit fram tills i torsdags & har varken gjort någe eller haft någon direkt tankeverksamhet mer än det absolut nödvändigaste dvs. grabbarna, mat & sömn....

Hur som helst - nu är vi snart tillbaks på riktigt igen! Idag har jag & P varit på utflykt t n-berg. Började med en fika ute hos mor & far innan vi åkte in t N-berg & mimerlaven för lite bygdetrav. Egentligen va vi väl mest dit för att ta en glutt på Järvsöfaks som va dit på besök - är ju inte alla gånger en sån kommer & det lär ju dröja länge innan det är ett kallblod som tjänar över 20 mille igen så det kan ju P skryta med när han blir äldre ha ha

Sen blev det fika med Lotta, Ina & co på Elsas - fick väl ta & lyxa till det lite - är ju ändå söndag....typ 90:- för en dricka & en räkmacka, men, men....skulle ju knappast gå dit varje dag - tror colan är densamma som säljs i fiket brevid & då är det nästan 50% billigare - konstigt ;) men just ja....det va ju miljön eller nåt i den stilen ha ha

Just för tillfället är jag helt solo hemma. L-Å & P är ner till farmor en sväng, men när dom kommer hem ska vi ta en liten prommo ner t Brage eftersom pappan ändå ska ner på klubben & trixa med det sista inför jobbveckan - fy f*n vilken j*la ångest jag har!!! Usch, fy & blä!!!

Längtar efter att få börja jobba enbart för att han kommer vara hemma. Däremot kommer vi ju loosa typ en 10 000:-/månad....mindre skoj, men, men.....är ju bara & välja & vad säger dom - pengar är ju inte allt.....men har man dom inte så mår man f*n inte bra heller..... Well....skit samma! Får bara stå ut & invänta nästa år & hoppas att det dyker upp någe hemmajobb t honom för annars kan ju inte jag jobba ens halvtid.....

Kram så länge
/D

Ps. Ett kort eller två från Denmark kommer väl såsmåningom när jag orkar - nu är det på tok för varmt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar