lördag 17 juli 2010

Ingen kan väl påstå att det är kvavt inte??

Oh my god! Luften (om man nu kan kalla "det" så) står still. Det är så j*la kvavt så min promenad på ca: 10 min hem gjorde mig dyngsur! Jag har aldrig svettats såhär förut - har liksom gått igenom linnet!! Kan man ha absolut torr på ryggen? ;)

Varit ute på äventyr ända sen lunch. Druckit kaffe, tjålat skit, druckit mer kaffe, tjålat mer skit, hinkat vatten, busat med lilla P som varit på bra humör hela dagen trots tanden som förmodligen lär upp ännu mer annars får han det kämpigt den lilla plutten.

Nu sitter jag på balkongen med ett glas vatten & varvar ner - blir nog en cider efter duschen - riktigt kall ska den va annars får det va.

På fm när jag satt härute & va det en fågel som kraxade precis som han skulle vara jättehes & nu när jag satt mig här ute låter det ännu värre & dessutom har den skaffat en poolare som låter nästintill lika illa - ett j*la liv med andra ord - hoppas dom snart flyttar härifrån annars ska flickan skaffa ett luftgevär eller hyra in någon som är haj på det - vet minst en som iaf övat mycket ;)

Nope - duschen kallar!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar