fredag 30 juli 2010

Gul&blå inom kort

Vet en liten kille som kommer vara gul&blå inom en snar framtid. Han tror nämligen att han kan både stå & gå själv vilket inte riktigt är fallet liksom....hmm.... Har kommit på att han kan dra sig upp i sängen & ställa sig & det är ju betydligt roligare än & ligga & sova & det går ju bra SÅ LÄNGE MAN HÅLLER I SIG vilket lilla P tror att han kan då.... Vet inte hur det kommer sluta - vi hade ju rätt okej rutiner på läggning - välling & sen lägga sig i sängen, men idag har vi knölat 1½ timme & han ställt sig 200 gånger (känns det som). Slutade med att pappa fick lägga sig i våran säng med honom så där ligger han nu....får ta & lyfta över honom t hans säng sen.... Lär sig väl i tid att regler är till för att brytas kanske? Om någon säger nej så ska man göra tvärtom....känner liksom igen detdär på nåt sätt ;)

Hur som - nu sover han & vi har käkat hemgjort pizza så jag är proppmätt. Hade en plan på att åka till Romme på midnattstrav tidigare, men eftersom vädret busade/busar så skippade jag det & har kikat lite på atg live istället, men har inte gått speciellt bra (läs inte alls bra) så det kanske va bra att jag inte åkte :)

Nu ska jag ta mig en dusch & sen moffa i mig lite godis i den magen innan det blir sängen - lär ju vara pigg imorgon när det är L-Å's tur & ha sovmorgon för idag fick jag sova till 11 så har varit pigg & gla' :)

Klurar lite på en ev. kryssning med boysen nästa vecka - får se hur det blir med det.....

Nu ropar duschen!

En bild på Fanny (kusin) & P som togs för ett par veckor sedan.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar