lördag 17 juli 2010

Pimme har blivit STOR!!

Sådär ja - då har man överlevt förmiddagen! (så illa va det nog inte riktigt egentligen men låter ju som det är lite synd om mig när jag skriver det kanske *s*) Jag hade ju faktiskt sovmorgon igår så det va min tur & trixa med det - dålig planering eftersom jag va iväg & tog ett par cider med M*3 igår, men det blev lugnt & inte alltför sent & lika bra va nog det :)

P hade busat med pappa inatt också - han hade varit vaken mellan 23.30-01.


Hur som helst så kände jag i munnen på honom efter tänder idag igen & vad känner jag? Precis P's första risgryn till tand har spruckit igenom - STORA KILLEN :)


Just nu sover han lite fm så jag passar på att ta en kaffe, röka & blogga lite för sen blir det promenad innan regnet kommer.

Kram D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar