måndag 5 juli 2010

Påväg hem!!!

Nu har jag uppdaterat bloggen med alla inlägg som jag skrivit i veckan så det finns en del & läsa :)

Sådär ja - då va våran lilla semestertripp "över". Måste bara ta oss hem också - är det som brukar vara det största problemet när vi är ute & far eftersom bilar/motorcyklar eller ja i stort sett allt som vi tar oss fram med brukar braka ihop, men vi håller tummarna. Nu har vi iaf kommit till Sverige (dvs. även lämnat skåne *s*).

Blev en sådär lagomt seg dag idag. Dels för att man va spiknykter & dels för att man va trött. Dessutom glömde jag återigen bort & dricka & blev helt svimfärdig så det va bara sätta sig på stället & be L-Å hämta nå drickbart - är f*n läskigt när det blir sådär! Gick ju bra iaf :)

Just det - har glömt & berätta att vi bodde brevid en tysk man, en väldigt mystisk sådan. Varenda gång vi va hemma så va han också där & knallade runt i sina vita hängselbyxor (utan någonting under), slog i tältpinnar, fixade i bilen eller med något annat runtomkring. Nåväl - "imorse" va det helt plötsligt nån som poppade högt & vem är det då? Jo grannen som varit lugn & beskedlig hela veckan ha ha

Well - nog om grannen :) Här är en kortis om det vi sett idag:
*Motörhead: Inte min stil nej, men dendär Lenny va visst nån man skulle se - en nästan legend så nu har jag gjort det :) Dessutom va det under min mindre bra period under dagen så ja....
*Jack Johnson: Tokmycket folk, satt & smålyssnade - mysmusik....
*Kasabian: Bra pop/rock helt enkelt - inte så mycket mer & säga om det :)
*Pavement: Hörde 4-5 låtar & jag gillade det - fixa en skiva & lyssna lite mer.
*Prince: Är väl inte så mycket & säga om. Är inte & kommer inte bli nån större "idol" för mig, men han & resten av bandet vet ju vad dom pysslar med. Sjukt mycket folk va det också!

Nu är det dax för en liten paus i bilåkandet för toabesök & lite frulle, men I'll be back senare med bilder från trippen :)

Kram D

1 kommentar: