måndag 5 juli 2010

Fredag

Fredag
Ännu en toppendag i Denmark! Började med sovmorgon till 11 - skapligt lyxigt - gäller & passa på - har fått uppgifter som säger att lilla P vaknat 5 imorse ;) Passade på att ta en välbehövlig dusch & insåg (igen) att det borde finnas två avdelningar för tjejjer - en för snabbduscharna, som jag som duschar, tvättar av mig & drar på mig lite deo & klär på mig igen dvs 5 minuter & en för dom som ska smörja in sig, fixa håret, sminka dig & massa annat "dravvel". Okej då - jag borstade håret när jag kom "hem" igen, men det behöver man ingen spegel till :)

Hur som har dagen bestått lite kortfattat av följande;
* Teddybears - kul start på dagen, bra & partigt (hmm....ja party, party betyder det - vet inte om det finns nå ord som heter partigt men i min värld finns det :))
*Rootz Underground: Reaggeband - skönt gung!
*Tinariwen: Någe band från Mali som L-Å ville gå & lyssna på - blev ett par låtar. Va inget som föll flickan i smaken & inte heller L-Å tror jag.
*Alice In Chains: Njae....för hårt & konstigt för mig.
*Biffy Clyro: Skitbra & han va inte speciellt ful heller ha ha ha
*Them Crooked Vultures: Bra, men blev lite småtråkigt till slut eftersom alla låtar typ lät likadan :/
*NOFX: Bra, kul & bara massa plus! Trodde inte jag skulle gilla dom riktigt, men det va ju skitbra så det blir hem & "köpa" en skiva eller tre.
*Nephew: Danskt band - tokmycket folk på Orangea scenen, men musiken va ingen jättehit....men nu har vi sett dom iaf ;)

Det va dagen lite kort. Inga redbull/vodka groggar därinne inte...köpte någe annat alkoholhaltigt som lät & såg gott ut - jordgubbar & grejjor i men vette f*n vart dom hittat spriten - smakade URK, men öl funkar det också :)

Lyckades glömma bort vart jag "lämnat" L-Å när jag gick & shoppade grogg också så jag fick leta ett tag, men det ordnade till sig det också när jag tänkte till lite ;)

Dax & checka programmet - imorgon är en stor dag (igen). Bl.a. Patti Smith, Robyn & Prodigy så....natti, natti!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar