tisdag 13 juli 2010

Älskade underbara!!!

F*n va skönt med regn - rensade luften skapligt - 10 grader svalare nu = precis det jag önskade mig! 19 grader här ute nu - är så j*la skönt!!! Det känns som jag sitter i närheten av nån slags idrottsevenemang typ fotboll eller nåt - tror det är lite party på Ormbergsgränd - det ropas hej vilt (låter som nån typ av hejjarrop) *s*

Blev en promenix ner på brage för kaffe & lite strosande & glass på stan på em/kvällen. Riktigt äckligt kvavt va det ute, men det va då & nu är nu. Började blåsa upp rätt bra när vi va påväg hem från stan så det blev att gå fort-fort hem & vi hann ju med GOD marginal vilket kändes bra när regnet väl började för då skulle vi blivit blöta (MYCKET).

P somnade vid 19.30 & då va ju planen att röja undan så vi bara hade dammsugning & golvtorkning imorgon fm, men då fastnade jag vid datorn....okej - lite har jag plockat, men varje gång jag knallat förbi denhär j*la maskinen har jag kommit på något som tydligen va viktigare än det andra....well.... Ska göra ett ryck nu innan klockan blir på tok för mycket! Dessutom SKA jag lägga in bilder från kameran i datorn & bränna över dessa på en skiva ifall (snarare när) den stationära bestämmer sig för att ge upp. Vore sjukt äckligt jobbigt & bli av med alla bilder som tagits de senaste månaderna! Dessutom skulle jag vilja utforska ett par bildredigeringsprogram, men det får nog vänta för annars drar klockan iväg - I know... Så....det är väl kanske dax & sätta fart för man vet ju aldrig när det är dax att vakna imorgon - kan vara allt mellan 6-9 - har dock haft det lyxigt de senaste dagarna & fått sova till 7.30-8 tiden - duktiga pojkar! :)

Pratat med älsko också - han hade bråkat med svetsen hela kvällen så han va less - stackars, men snart är det torsdag & då kommer han hem igen :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar