söndag 11 juli 2010

Global Fussball OK

Inte för att jag är någe fotbolls-fan överhuvudtaget, men VM-finalen står på & lite spännande är det ju ändå emellanåt, men mindre plan, större mål & andra regler vore väl inte alls tråkigt - då skulle det ju ändå hända någonting för även om dom är nära målet lite då & då så är det ju lite småtråkigt & kolla på fotboll typ 1½ timme (ja ja - har inte kollat hela tiden) utan att det blir ett endaste mål. Nope - nu hoppas jag på straffar - det är iaf lite kul & rättvist eller ej - har dom inte lyckats få ihop ett mål på 2 timmar så får dom f*n skylla sig själva ;)

Blev som bestämt en promenix ner till brage för lite kaffe & häng - ibland är jag nästan mer där än hemma (iaf den tiden jag är vaken) men så länge alla trivs är det ju bra :) Sén kom Lucas hem *mys* Är dock fortfarande totalt värdelöst att den största ska bort på jobb - huu - blir deppo så fort jag tänker på det :(

Se vad vädret tycker imorgon, men skulle ju inte göra alltför mycket med lite mer regn nu på kvällen så kantarellerna får lite blött stackrarna!

Hur som - imorgon är en annan dag så då får vi se....

Kram D

2 kommentarer:

  1. Tycker du kan fixa till det där med fotbollsreglerna.skulle klart bli mer intressant då..

    SvaraRadera
  2. Det är jag helt övertygad om :)

    SvaraRadera