måndag 12 juli 2010

Brf Kolarby

Jag blir mer & mer säker för var dag som går att denhär bostadsrättsföreningen är den sämsta i stan kanske rent av i hela sverige... Det är nu snart 5 månader (JA MÅNADER) sedan vi skickade in överlåtelseavtalen & det som skulle in, men trots att jag mailat & frågat 3 gånger nu så verkar det som det händer noll - sjukt!!

När det väl kommer nån hyra så är det 5-6 hyror som ska pyntas, men man lär ju ha lika lång tid på sig att betala dom som det tagit för dom att skicka ut hyrorna så det ska nog gå bra till slut, men helst av allt skulle man ju flytta från dethär patrasket & någonstans där det är ordning! Hur som skulle jag nog inte rekommendera föreningen till nån....

Nu är det dax & sussa - imorgon blir det bad & doningar igen tror jag bestämt! :)

Kram D

2 kommentarer:

  1. Då räknar jag bort brf kolarbyn från mina flytt alternativ ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker jag absolut eller ja - om du inte vill ha hyror är det ju tip-top ;)

    SvaraRadera