onsdag 21 juli 2010

Snabb dag - skönt!

Idag har det gått fort vilket är skönt - nu får det gärna gå sakta resten av veckan så vi får massa tid ihop! :)

Började med att ta en promenad till Knutsvägen & fika med nybakta bullar. Vissa är riktigt duktiga & börjar med bullbak vid 7-snåret på morgonen - undra när det kommer hända mig? Det lär visa sig...

Sen blev det Ludvika med E, R.B & R.B - trevligt, trevligt. Donkenbesök, Dollarstore & så upp till mostrarna så vi va inte hemma först vid 18-tiden så då va det bara bad, läggning & plock kvar & nu är det klart så jag ska fortsätta frossa lite - ska ta lite glass eftersom det ändå blivit mest onyttigt idag. Va faktiskt rätt länge sen jag frossade nu så jag kör väl på så dagen blir fulländad innan det blir sängen! :)

Se vad som händer i helgen - är lite småsugen på att dra ner till Skara på stochampionatet, men (STORT MEN) då blir det bara torsdag, lite fredag & lite söndag med den stora älsklingen så jag vet inte....risken att jag åker är inte jättestor....visar sig det också!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar