måndag 19 juli 2010

Så jävla less...

Har B-dag de luxe! Är less på att L-Å jobbar borta. Kommer ALDRIG vänja mig vid det & mår piss över att vara "själv". Orkar inget, känner mig ensam & är på kasst humör - skulle bara vilja lägga mig ner & vakna på torsdag em vilket inte går speciellt bra med tanke på Pimme & Lucas.

Det spelar ingen roll om hon, hon eller han säger att man vänjer sig eller att det är skönt & vara själv. Det är jävligt sällan jag tycker det är skönt & vara själv & då är jag nöjd med en timme - jag är ingen sån som vill vara själv - that it!

Vill bara ha hem l-å, ha någon att mysa med, prata med, sova med, äta med.....

Ska väl bada P så han blir ren & fin tills det är sovdax. Tänker lägga mig tidig idag - finns ingen anledning att få fler värdelösa minuter än nödvändigt. Lägenheten är i behov av en städning, men det finns inte en möjlighet att jag fixar det idag.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar