måndag 5 juli 2010

Lördag morgon

Lördag Morgon
Vill inte påstå att man blir speciellt pigg av att vara på festival men iofs är det ingen som har påstått att man ska bli det heller - huvudsaken är väl att man trivs & har skoj & det har jag (vi), men längtar förstås efter mina pojkar, men på måndag får jag träffa dom igen & det är snart!!! :)

Vaknade vid halv sju & behövde gå på toa så det va bara & dra på sig kläderna & masa sig iväg dom ca: 20 m till dom fina bajjamajorna - värsta lyx & ha dom så nära. Dessutom tycker jag (OFTAST) att dom är helt okej - man får ju vara ifred iaf & behöver inte sitta på rad längst ett rör eller på en papperstoalett med 20st andra ute i skogen som orienteringar kan medföra. Visserligen finns det idioter/äckel kalla det vad ni vill - tror knappast att dom gör nr.2 brevid toaletten hemma te.x.....men, men som tur är finns det mer än en toalett :)

Blev ett par timmars sömn till innan det va en dum dansk jättekråka som började gå runt på husvagnstaket så man trodde att det va jordbävning eller nåt - well - 5 timmar funkar. Man hinner ju inte bli nå bakis iaf - dels beroende på att det bara dricks öl & cider (nästan iaf) & dessutom är det ju utdraget under hela dagarna. Rätt okej ändå att vakna till superväder (igen) :) & knäppa en cider till frukosten *s* så jag ska inte klaga :)

Nu blir det en sväng in till stan innan det är dax för mer musik.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar