lördag 24 juli 2010

Inte klokare....

Är inte speciellt mycket klokare just nu. Nu när jag är på äventyr & verkligen får & framförallt KAN sova hur länge jag vill (i stort sett) vaknade strax efter sju (är nog så att jag saknar lilla P litegrann). Bara & böka på sig kläder & knata iväg till närmaste toalett & eftersom grabbarna sover än - ska nog snart väcka dom - varför ska dom sova när inte jag kan? Försövrigt snarkar inte domhär pojkarna alls lika högt som L-Å - man hör t.o.m. vad man tänker ju :) Hmm....

Hur som - inser att jag är mer en pojk-flicka än en flick-flicka som om jag nu inte visste det förut.... Kom & tänka på det när jag va iväg t toaletten & såg några stycken stå & sminka sig & fixa med håret - f*n klockan är liksom mitt på morgonen & jag har förövrigt aldrig brytt mig om sminkerier & så övrig tid på dygnet heller - är j*ligt sällan jag målar mig, men håret borstas iaf ibland - sitter ju ändå i en tofs 99% av tiden ju *s* Ja ja - nog om det....

Känns lite konstigt att inte ha nån L-Å med sig & framförallt ingen verktygslåda - ska fixa iordning en egen liten som ska med både hit & dit - har insett att det alltid är bra & ha även om det fixat sig med grejjor jag behövt ändå än så länge..... Dessutom är det kanske så att vi har med den för att det oftast är nåt som strular? Ja ja - är bra & ha hur som - typ lite eltejp, nån tång, sax & så :)

Nope - eftersom jag ändå sitter här & bara drar ur batteriet så tar jag & plockar fram dagens program & börjar knåpa lite. Har ju liksom lite tid på mig, men fördriva tiden innan det börjar vakna lite folk runtomkring en är väl inte helt fel? Lutar åt att denhär får bli en spik iaf - favorit eller ej - måste ju ha ett par såna hur som...


Ska också försöka mig på att koppla omvandlaren till batteriet så jag kan ladda datorn lite... Röd=Plus har jag precis lär mig :)

Kram så länge!
/D

1 kommentar: