onsdag 14 juli 2010

Morgon på skogs...

Dagen startade tidigt....vid 5-snåret vaknade P & låg & storflinade i sin säng - hmm.... Efter att ha rivits, dragit mig i håret & snurrat ungefär hundra varv så somnade han om iaf för vi vaknade till igen vid 7-tiden & då fixade mamman lite mat & hoppades på att vi kunde somna om lite. Jag låg & småslumrade men P vägrade - efter typ en halvtimme kände jag att det inte bara luktade svett (varmt som f*n inne än) utan det va dax för ett blöjbyte så det blev till att gå upp.

Morgonkaffe på balkongen & insåg att det kommer bli finingväder idag också så vi passade på & dammsög & hängde lite tvätt vilket resulterade i att mamman blev genomsvettig så en dusch på det & nu vilar lilla P lite. Skönt & ha det gjort - äntligen iaf! Golvtorkningen kan vänta tills ikväll - det är inte alls lika jobbigt som & släpa fram dammsugaren av nån konstig anledning - tycker det är helt okej & torka golv :)

Har kommit så långt med bilderna att dom är inlagda i andra datorn, men orkar inte byta nu så jag ska försöka kasta upp en bild eller två senare ikväll.

Blir ut & gå en tur när P vaknat & käkat. Ta oss ner till mormor bl.a, men fram tills dess fortsätter jag & slöa lite för det är jag värd ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar