tisdag 21 december 2010

Tandborstning

Sådär ja - då va det visst morgon igen & pigg som en mört är man INTE, men hur ofta är man det? Förhoppningsvis piggnar man väl till efter ett par koppar kaffe....

När jag precis lagt mig hörde jag att Lucas gick upp - in på toaletten & sen hörde jag hans tandborste. Blev ju lite fundersam när han går upp vid 24-tiden & borstar tänderna. Sen går han in i sängen igen & jag går in & frågar varför han borstar tänderna mitt i nätterna. Får jag inte det får jag till svar.... Jo - jag bara undrar. Varför bryr du dig säger ungen då - hmm....

Har nyss frågat honom & han kommer inte ihåg det överhuvudtaget - gått i sömnen & borstat tänderna då förmodligen - skapligt!

Sen vaknade han ingen vid 3-tiden & klagade på att han hade ont i örat. Alvedon & somnade om. Vette f*n om man ska ringa lasarettet eller inte....är ju andra natten i rad, men det har inte varit någonting på dagarna så jag tror ju inte att dom sätter in pencillin i onödan vilket iofs är bra. Får avvakta & se hur det känns under dagen....

Nu är det frukosttime på skogs iaf & på em blir det en sväng t Smedjebacken för att checka läget lite.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar