torsdag 30 december 2010

Dan före dan...

Jaha...nu är det visst slut på dethär året snart - går inte ihop riktigt - en annan blir ju liksom inte äldre, men ändå blir det olika siffror på åren hela tiden - inte som man lärde sig i skolan, men jag är lika glad för det :)

Jag släpade med mig Lucas till Avesta idag för inhandling av nån "nyårsdress" & efter lite springande hit & dit hittade jag faktiskt en liten svart som dessutom va på rea, strumpbyxor & så inhandlade jag ett par svarta pumps(!) aldrig haft såna så det vill nog till lite träning - är inte riktigt som att gå i stövlar, men det lär väl gå det också - så länge alla ben i kroppen är hela så är jag glad!

P har varit piggare idag även om han varit lite smågnällig - känns bra - kan nog betyda att han får joina på nyårsfirandet imorgon. Sen om han orkar med hela kvällen eller inte lär ju visa sig. Pappa L-Å får agera chafför så får vi väl se när vi vill hem.

Nu vankas det lite soffmys....grejen är ju att han jag tänkte mysa med redan ligger i soffan o snarkar....hmm....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar