lördag 25 december 2010

Nu då?

Sådär ja - nu fick jag visst några minuter & blogga litegrann - pappan tog en promenad med P ner t klubben - lutar nog åt att jag får hämta dom där sen, men det gör jag mer än gärna!

Gårdagen, ja självaste julafton va helt okej. Pimme brydde sig inte ett dugg om tomten - han fick ett paket som det satt en rosett på som han slet bort & sen va han nöjd *lol* Blev dock ett lite längre väntande på tomten än planerat eftersom jag visst hade snurrat till det med våra "tomtebytare" så hos oss väntade barnen & detsamma hos dom, men det löste sig som sagt till slut när mammsen ringde & hörde efter ha ha - kan ju inte gå helt smärtfritt liksom ;)

Lucas var nöjd med både leksaker & de kläder han fick. Kom & sa åhhh en väst - mamman blev glad - skönt att dom kan uppskatta även mjuka paket :)

Tror alla barnen var nöjda med sina klappar & även vi äldre :) Har världens bästa karl - nu har jag nog "gnällt" tillräckligt att det borde vara min tur & gadda mig igen så jag fick ett presentkort så nu ska det bara hittas rätt motiv, rätt plats & sen j*lar - WIHOOO!!!!!!!!

Natten tillbringade jag sedan på seco - trött som f*n kan jag lova, men nu är det klart & extrapengar kommer in - fint!

Se vad resten av dagen har att bjuda på - ska iaf börja med att plocka på mig lite kläder så jag är redo när L & P ringer för en trolig hämtning. Blir nog en sväng över t Broarna för att hämta andra bilen som blev kvar där då L tog en whiskey eller två. Skulle också vilja hinna träffa fröken Forsberg en sväng....se om det blir idag eller imorgon...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar