torsdag 23 december 2010

Dan före....

Har inte riktigt haft tid & ro & blogga på sistone eller så har jag inte haft så mycket & skriva om eller en kombination - nåt sånt :)

Lyxade till det med sovmorgon imorse då P sov till strax efter 9 - fint! När jag gick upp satt L & kollade tv & hade gjort en nedräkningskalender *lol* Han är f*n ganska smart - vet att jag höll på med siffror & grejjor jag också när jag va mindre. Kom bl.a. ihåg en gång när jag va sjuk - då gjorde jag ett "diagram" på hur mycket feber jag hade timme för timme så det kommer kanske från mig ha ha

Klapparna klara till 100% & ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto & V75 - j*ligt konstig combo, men gillar iaf det sista så det får funka - blir lite mys iaf :) Annars tror jag inte det händer så mycket just idag - mysa & pysa lite bara. Skönt & slippa vara ute i sista minuten med sista handlingen - är rätt matt på att trängas med allt folk nämligen - räckte bra o vara ner & handla mat igår kväll.

Nu blir det frulle.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar