måndag 6 december 2010

Ny vecka!

Då va det måndag & ny vecka igen.

Festen i Lördags va kanon! Hade riktigt, riktigt skoj!! :) Sen finns det ju alltid folk som beter sig på sätt som inte går att förstå, men som ändå gör att man funderar hur dom är funtade... Visserligen har jag ingenting med saken att göra, men "i min värld" (och många andras) räknas det helt klart som ett sjukt beteende - går alldeles säkert att få diagnos på sånt. När man bara har ett stort j*la ego i sig själv & inte bryr sig ett j*la skit om någon annan. Hur som helst - jag behöver ju inte umgås med folk som är på det viset, men kan ändå inte låta bli att tycka synd om den som har det så.

Nog om det. Tycker det va tråkig att inte Marie hängde på - hade verkligen sett fram emot att festa med henne!! Blev lite förfest med henne & M men sen blev dom kvar hemma :( Kommer väl förhoppningsvis något tillfälle framöver.... Tror jag ska försöka lura med henne t Köping den 5:e Januari (så det så!!) - är ju bara detdär med barnvakt....är ju en onsdag, men vi får väl se hur det går....

Nu ska jag ta & leta rätt på en borr, såg & lite andra bra & ha grejjer inför ett litet em-projekt hos Nanny.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar