tisdag 7 december 2010

Kamin

Första kvällen utan L-Å hemma denhär veckan - känns piss, men vet ju att det inte är så mycket att göra åt saken så bara gilla läget liksom.

Ligger här i sängen brevid en kokhet liten grabb - sviter efter vaccinationen - ingen höjdare - stackar lilla plutten. Fick alvedon innan vi åkte från Broarna ikväll då han va varm & lite smått frånvarande. Hemma innan läggning tog jag tempern på honom - 39.1 & då hade han ändå fått alvedon ca 2 timmar tidigare - shit!!!

Ska tempa honom innan jag somnar igen - han är fortfarande väldans varm. Det enda "positiva" är ju att man vet varför.

Påväg hem från broarna började det lukta konstigt i bilen också - stannade till på en bussficka & då rök det som f*n från höger sida fram - slet ut P & fick tag på syrran som va i broarna eller rättare sagt hon fick ringa mig - jag messade - va nästan slut på cashen så det va en j*la tur att jag kunde skicka ett mess iaf!! Pappa (världens bästa!!) kom & konstaterade att det va handbromsen som legat på, men åkte ändå efter mig till n-berg för att se att allt va okej. Riktigt rädd blev jag iaf!!

Nu ska jag pussa & krama på min varma lilla prins!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar