fredag 10 december 2010

Pizzakoma bl.a....

Oj oj oj - pizzakoma kan man kanske kalla det? Har nog andra faktorer också iofs - varit full fart sen imorse - bakning, handling, diskning, städning & sen massa trevligt besök & P har varit så j*la duktig & stått ut trots att han sovit ca 30 min på hela dan - plutten då!! Jobbigt detdär med & fylla år ;)

Väntar att G ska komma med pengar som han lånade igår - vore rätt bra om dom kom tills imorgon eftersom jag inte äger typ en krona.... Han lovade iaf att han skulle det så jag hoppas att han håller det han lovade....vill inte bli besviken en gång helst för då är det faktiskt sista gången jag lånar ut någonting.

Oh oh - nu yrar P - gå in o kolla vad han vill & sen blir det & ladda inför lite idol :)

Kram D

Ps. TACK ALLA FÖR PRESENTER & BESÖK!!

1 kommentar:

  1. Tack för fikat.
    Jag var ju lite trött jag.....alldeles för trött för att orka tugga nåt ;)
    Men trevligt var det.
    Kram

    SvaraRadera