måndag 6 december 2010

Det va underligt...

Hunnit med kaffe med Erika&lek m Rod, iväg t Nanny & iaf tittat lite på golvläggning - blev inte så mycket av med det dels för att P inte tyckte det va speciellt skoj & dels för att det redan va 2st - blir mest soppa & rörigt ju fler man är ;)

Nu väntar jag på karln....verkar inte som han vill komma hem - kanske beror på att jag va grinig på honom på dan, men hade faktiskt anledning att vara det - pratade med honom tidigare & då sa han att han skulle höra av sig när dom skulle luncha. När vi va påväg t E ringde jag - inget svar & sen tog det typ 5min så ringde han upp & då hade dom redan käkat - schyst - klart man blir sur - hur svårt kan det vara liksom?? Va väl inte världens grej, men känns som är värd noll just nu.

Precis duschat & såg att jag hade x antal blåmärken lite här & där - betyder nog att jag hade skoj i helgen :) Vet väl kanske inte riktigt vad jag gjort, men ibland brukar det kunna bli så ha ha ha

Lägga mig i soffan en stund innan jag masar mig vidare mot sängen.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar