onsdag 15 december 2010

Imorgon är det ÄNTLIGEN bästedagen!

Imorgon kommer äntligen mitt mellanstora & största hjärta hem - känns bra att ha alla samlade igen!

Inatt har jag & P haft en lång dust som jag inte alls hade tålamod med egentligen eftersom jag va grymt trött, men jag höll ihop & vägrade ge mig så efter ca: 1,5 timme somnade han om i sin säng igen - hann väl gå o lägga mig & gå upp igen en sisådär 10 gånger,men jag vann & det är det som är det viktiga. Nu är det bestämt att han SKA sova i sin säng - alla sover bäst då + att det inte finns någon risk att han ramlar ur vår säng. Bara positiva saker helt enkelt, men det är ju en bit dit....men vi kämpar på!

Idag fyller pappsen år så det blir kalas där på em - underligt vad många som fyller nu i slutet av året.....kommer vissa perioder på ett år då det är fler som fyller & det har säkert sina anledningar ;)

Chefen ringde också & berättade att om jag inte jobbar 75% eller mer så har jag inte rätt att gå upp till full tid ifall det blir "dåliga tider" igen - fixade om schemat lite & kom upp i 77% - känns helt okej - är ju inte värt att "bli kvar" på 67% resten av livet om det vill sig illa....

Nu va det meningen att jag & P skulle städa lite....börjat med hans rum, men är någon som är med & river fram saker hela tiden *asg*

Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar