onsdag 29 december 2010

Ingen bra shopping...

...men trevligt sällskap o skönt & komma iväg någonstans utanför denhär stan :) TV blev det ju ingen eftersom dom va tvärslut - bara plasma-tv kvar & alla "västeråsare" kom med 2-3 stycken - kan dom ju handla om dom vill - jag ville ha en lcd så varför köpa en plasma?? Precis - ni fattar!

Hur som shopperade jag en tolettstol - kanon - kan jag må dåligt i en ny toalett på nyårsdagen - tjohooo!!! Eller ja den måste ju vara inkopplad också & det va ju visst några grejjer som inte va rätt....toasitsen passade inte & manchetten som ska sitta på avloppsröret va fel & ingen ventil har jag köpt heller & inte satt det nån på den toaletten som suttit, men annars så va det bra ha ha

P fick iaf en toalettborste vilket han gillar o den glömdes i bilen ha ha - alla rätt i stort sett, men toastolen är fin o ren :)

Lucas kom hem nu på kvällen också så vi har byggt lite lego - blev sent - kanske sovmorgon imorgon?? Den som vet han sover sedan 21-snåret....

Haft sällis av Marie en stund också - blev lite pizza t L's förtjusning - själv va jag inte speciellt hungrig eftersom vi käkade på MAX i V-ås....

Ska göra en sista ansträngning för att lyckas med turneringen jag spelar o när det är över ja då blir det blunda!

Kram D

2 kommentarer:

  1. Men Max??? hur Himla B är inte det då ;)

    SvaraRadera
  2. Det funkade - jag brukar köra McD o gillar det bättre, men va mitt sällis som fick bestämma igår :)

    SvaraRadera