torsdag 9 december 2010

Mycket & göra

Har massor med grejjor & fixa. Dels projekt som jag börjat med tidigare & dels fyller ju min minsta lilla prins ETT år imorgon - helt j*la sjukt vad tiden går fort liksom!!! Vid denhär tiden förra året hade jag kört iväg Lucas t syrran & satt & sa åt Loke att vi nog måste åka snart. Känns sjukt på ett sätt att det är ett helt år sen men samtidigt känns det väldigt länge sen jag just sa åt honom att vi kanske inte kan kolla på nån film för jag tror det blir bebis snart vilket han inte tyckte just den dagen - iaf innan han fattade att jag menade allvar. Då tog han en dusch & åkte ner på klubben & fixade & trixade lite eftersom jag inte sa att det va nån större fara, men sen började det göra ont fort & ja - jag skulle gärna göra det igen hur som för det är sån j*la känsla!!!

Nope - lär fortsätta med mina bestyr för det får inte dra ut på tiden halva natten - kan bli svårt & få nån typ av vila imorgon eftersom ja....ni fattar själva ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar