lördag 11 december 2010

Drömmar, musik & en blandning däremellan

Inatt va den min tur att drömma. Det va party med lite allt möjligt folk, men dom jag kommer ihåg är helt klart Johan Johansson, Fröken Forsberg, Sundström & karln. Hade riktigt skoj på nån spännande efterfest. Sen hände det väl lite saker där också - kanske inte är nåt man ska skriva om här i bloggen, men det va ju faktiskt bara en dröm & jag va väldigt oskyldigt till skillnad från andra ha ha ha men kul va det!

Ikväll ska jag & L-Å till Avesta på Garaget där det kommer bjudas på Sanna Carlstedt & Johan Johansson bl.a. Skoj som f*n!!

Tror det är så att det är jag som kör så nån alko lär det inte bli för mig,m en om darlingen inte ska dricka någe kanske jag får lov & ta en öl, men det blir lugnt hur som för imorgon bitti ska P hämtas på brage vid 8-tiden då M ska jobba en skvätt på fm.

Ska kasta P i säng en liten stund strax så han inte blir odräglig fram tills kvällen.

Inga pengar har det kommit heller trots att jag blivit lovad att dom skulle dyka upp igår o inte ett j*la ljud har jag hört. BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT!!!! SISTA GÅNGEN VA DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar