lördag 9 oktober 2010

Utan att ljuga....


....kan man säga att L & P hållit igång hela em. P har käkat banan med hela sig - vilket jag tror uppskattas av bananälskaren M som ska ha P under kvällen (och kanske natten) *s*

Har precis duschat & fått på mig lite kläder så nu är det mest kolla så allt är med & vänta in L-Å innan vi ska sticka iväg. Blir förhoppsningsvis kul! Som L-Å sa häromdan "Jag har inte bowlat sén lumpen - om ens då" ha ha ha

Dessutom läste jag en j*ligt bra grej på ett festispaket (!) när jag & L va på lunchning nämligen följande:

FÅ ORD & FYNDIGA ÄR BÄTTRE ÄN MÅNGA ORD & MYNDIGA

Hästarna också ja....dom glömmer vi fort. Lite småsur över hur vissa sk. proffs kör, men det är ju som det är....dvs inte mycket & göra åt....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar