måndag 11 oktober 2010

Hemmapappa ;)

Är ett hårt liv att vara hemmapappa - bra att han får känna på det litegrann *s*

Jobbet gick fint även om jag varit skapligt trött, men vem f*n är inte det när man måste gå upp mitt i natten typ? Ja ja - nu är första fm avklarad iaf. Kom även ihåg & hämta Lucas från skolan - känner mig duktig jag ;)

Kom på nyss när jag tänkte ta tag i disken att jag visst kastade bort diskborsten igår, men glömde o köpa en ny så NU står det iaf på listan - betyder dock inte automatiskt att jag kommer ha med mig en hem från affären, men risken ökar ju iaf betydligt :)

Ska nog ta med L på en matshopping inom en snar framtid så kanske vi inte behöver äta "nattmat". Tänkte försöka mig på köttgryta.....återstår att se hur det går....

P har feber också, men har varit snäll ändå & det är bra. Lär införskaffa lite ner medikamenter t lillemannen iaf...

Nä - göra lite nytta & sen shopping.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar