lördag 23 oktober 2010

Envisa unge!!!!!!!!

Nu har det snart gått en timme sen jag la in P i sängen & trots att han fått ersättning (han vägrar käka välling) & är dyngtrött så vägrar han sova. Tror han gör det bara för att jävlas med sin mamma - är mycket han gör nästan som medvetet för att toka med just mig.... Inte ska det väl börja redan?? ;)

--------------------------PAUS--------------------------------

Nu kanske....men han har lurats förut.... Ja ja - hur som. Efter jobbet har jag varit ner t M en sväng eller förresten två - en gången påväg hem för att få en kopp java & andra svängen fick jag matshoppingsällis - inte illa!

Käkat flygande jacob t kvällskäk & nu försöker jag kolla "så mycket bättre" men hör ingenting vad dom säger eftersom någon annan låter.

Nä - sätter mig på balkongen - enerverande gnäll - inte skrik utan såntdär drygt j*la gnäll, gnäll - uhhhh.....

Blir inte sent här heller känner jag - klockan ringer ju vid 5-snåret imorgon igen, men nästa månad blir jag glad att jag jobbat :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar