lördag 9 oktober 2010

Kaffe, kaffe, kaffe!!

Sovmorgon har flickan haft idag - vid 9 tyckte jag det va dax & gå upp efter nio timmars sömn....kanske blev lite mycket eller nåt för jag är skittrött - kaffe i hundratjugo blir det nu!!

Ikväll vankas det bowling med tilltugg & sällskap. Ska bli trevligt. Se ifall P blir kvar på brage under natten eller bara tills vi är klara - beror ju på både det ena & det andra (typ om han sover eller om vi glider hem direkt efter....ja det visar sig).

Drömt att Loke tafsade på idol-Elin inatt (bara på benet iofs) - fast hon hette nå annat, va rysk & förstod inte vad jag sa men jag tog stryptag på henne & sen stack hon & ville inte prata nå mer med mig fast jag letade som f*n. Dessutom bodde vi på floravägen....underligt detdär med drömmar ;) Hur som helst har hon en j*la utstrålning på scen - lär ju va det :) Tycker iofs de flesta är bra.....vet inte vem jag har som favvo riktigt...lär väl visa sig såsmåningom....kanske....

Nu ska jag passa på & kika mer på dagens jackpotomgång medans P vilar lite. Enkelraden klar....bara välja rätt spikar av dom....har lite idéer....hmm....

Kram så länge!
/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar