söndag 24 oktober 2010

Tränat aooo....


Sådär ja - då va fm-helgen avklarad för denhär helgen - I LIIIKE!!!! Varit totalt slut fram till typ 13-tiden på jobbet - kändes som jag inte sovit på flera dagar (vilket jag har!) men sen blev det iaf aningen bättre. Ner på klubben & hämtade lilla P. Hem en sväng & så kom det ett litet pip i telefonen & det va från N som undrade om jag ville hänga med på vattengympa & eftersom jag fortfarande kör nyttiga veckan (som jag förövrigt klarat av imorgon - ska bli lite spännande & se om det hänt nåt på vågen & måttbandet på första veckan redan) så kände jag att va f*n - klart jag ska med nu när jag har möjlighet & l-å är hemma & så!

Väl där va det typ 30 tjejer/damer/tanter som joggade, red på en frigolitknut & ja tränade i tvåhundra i 45 min & det känns att det tog. Va jobbigt som f*n dom första 15-20 minuterna innan det blev aningen lugnare. Blir fler gånger :) Billigt va det också 20:- - är ju i stort sett gratis ju! :)

Blev kebabsallad t kvällskäk (eller ja - iaf för mig - går inte in på vad min andra hälft käkade).

Nu blir det softning i soffan resten av kvällen - sååå skönt!! Dessutom har jag sovmorgon imorgon - känn på den! :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar