söndag 10 oktober 2010

Äntligen kväll!

Kan inte skryta med att jag varit pigg & fått en massa gjort idag - inte gjort många knop överhuvudtaget faktiskt om jag ska vara helt ärlig.... Hur som helst va det trevligt igår! Skönt & komma ut & "lufta" sig lite :)

Självaste bowlingen va också skoj - men vann gjorde man ju inte, men det va väl inte själva poängen heller. Fick iaf 4 strikar på raken & det va f*n inte illa för att vara flickan D! :)

Hade klockan på ringning imorse & va ner o hämtade P vid 9.30 - han hade varit jättesnäll - skönt att det funkar & TACK SOM F*N för hjälpen!! Sen fick vi skjuts hem & på em tog jag, P & L-Å en prommo ner på stan & hade lite picknick i Villaparken *s* Jo jo - romantiskt så sa M när jag berättade he he

Jag & P har tagit ett bad & nu ligger han så nu blir det inte mycket mer än soffhäng resten av kvällen & imorgon är det jobbdax igen. Hade glömt bort hur fort ledigheterna går, men jobbar bara 3 dagar sen är det semester ett gäng dagar ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar