lördag 16 oktober 2010

40-års kalasat!

Precis hemkommen från Köping & en mysig 40-års fest. Blev erbjuden MÅNGA gånger både under eftermiddagen & nu under kvällen att jag & P kunde sussa kvar så jag skulle vara med & ha lite party, men kände att jag ville vara hemma. Dels för att P inte är helt kurant & dels för att jag trivs bäst att vakna hemma :) Nykter tillställning med andra ord, men det va trevligt & skitgo mat bjöds det på också. Älgkött - är f*n inte ofta man får det nuförtiden - sist va nog en sisådär 15år sen typ he he

Va lite nojjig påväg hem - först att det finns djur, men framförallt så är jag mörkrädd & va nojjig över att det skulle stå några otäckingar efter vägen, men nu är jag hemma i tryggt förvar iaf - känns skönt!

Nu är det ju så att fröken E inte fyller 40 först på tisdag så hon får känna sig ung ett par dagar till *s*

Gammalt kort på mig & E på raggarfest i Norberg för typ 100 år sen :)

Tror jag ska ta & kura ner mig i sängen snart.....vad ska man annars hitta på? Måste väl va min tur & få sovmorgon imorgon eller?? Jag gick ju faktiskt upp imorse & lät pappa L-Å sova till halv elva - snällt av mig :) L-Å är ute & kollar in Johnossi - är inte nå jätteavis på just det - dom tillhör inte mina favoriter, men det far runt en massa andra dumma tankar i huvudet - verkar f*n helt onaturligt.... Litar ju på honom till 100% så varför ska dom ens vara där liksom?? Förmodligen eftersom man blivit sviken & sårad tidigare i livet av någon annan?? Är min teori iaf..... Drygt är det så lär väl inte sova nå vidare bra först jag får hem min stora lover-boy.... :/


Nä - pokra lite & fördriva tiden kanske....va länge sen....

Kram D

1 kommentar:

  1. Såna Tankar är riktiga skit tankar. Som tur är slipper jag såna nuförtiden. Lite osis med hästarna. Men nästa vecka slår vi väl till :-) sov gott du som är ledig..

    SvaraRadera