torsdag 14 oktober 2010

Trött & matt

Är trött i kroppen o tung i skallen. Lång dag utan vila.... Även om vi inte gjort några jätteansträngningar så är det såhär - är nog inte helt hundra helt enkelt.......

Tog med grabbarna ner t bowlinghallen & körde ett par serier för att lucas blev så avis i lördags när vi va på "vuxenbowling" (ha ha - lät bra) så jag har iaf gjort någonting för L's skull så han har varit så gullig & hjälpt mig o plocka lite nu på kvällen :)

P bråkade ju såklart ikväll också. Somnade så fint men vaknade & gallskrek efter typ 40 min vilket han fortsatte med trots att jag va in t honom titt som tätt..... Hoppas detdär snart i "snart går det över" är SNART!!

Om jag hoppar i säng nu kanske jag hinner somna till innan han vaknar någe mer. Det näst bästa vore ju om han vaknar samtidigt som L-Å kommer hem från el-stockholmo & det absolut bästaste är ju att han vaknar typ kl. 7 imorgon bitti ;)

Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar