måndag 4 oktober 2010

Det blåser!!

Jo jo - det blåser som f*n ute - tur att man inte behöver vara ute mer än nödvändigt :-)

Em-helgen avklarad utan större problem - skönt! Nu är det bara två snabba (??) nätter kvar & sen är man ledig resten av veckan - skönt, skönt!!

Detdär med självaste ekonomin är på g att lösa sig även om jag helst inte skulle vilja att det va nå problem från början..... Dax att börja planera o kolla över allting igen antar jag, men ja.....säger inget mer om det - enklast så! Denhär månaden kommer iaf funka till slut även om räkningarna blir betalda lite sent....är ju som det är.... Har som sagt fortfarande som mål att vara skuldfri innan jag är 40.....och det tänker jag försöka hålla på....

Såg i coops reklamblad att det minsann är kanelbullens dag idag & då lär man ju baka så det blir ett litet em-projekt för mig & P. Pappan åkte ner på klubben för att fixa lite grejjor som han lovat att göra så vi är ju solo ett tag.... Tvättstuga är det också, men är ju inte så jätteansträngande ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar