tisdag 5 oktober 2010

En kvar :-)


Gick oförskämt bra o jobba inatt. Inte ens varit trött o humöret har varit på topp - f*n va fint! :) Sovit bra har jag också gjort. Öronproppar va skitbra tror jag (svårt & veta hur det varit utan iofs....).

När jag kom hem imorse låg pappan & P i sängen så jag funderade ifall jag skulle lugna mig med att kasta mig i säng så jag slapp trängas, men insåg att man faktiskt aldrig vet hur länge P sover så jag tröck in propparna kröp ner bredvid honom - myyys!!! Sen vaknade jag strax före 13 - så jag antar att jag va färdigsoven då :) Känns helt okej iaf - lite mosig kanske, men skönt mosig & en natt till fixar jag så det så!

Nyss har det varit mat-time - blev visst kebabsallad idag - funkar faktiskt fint det också *s*

Ligger i soffan & bara är i väntan på att P ska vakna efter en "liten" sen em-vila, men han verkar ju sova rätt bra he he

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar