onsdag 27 oktober 2010

Snart dax!

Då va det snart dax för ett nattpass á la Seco - funkar det också. Är bara två snabba & sen är jag ju ledig en hel evighet (iaf ända tills nästa onsdag ;)).

"Latlunchade" på Charlies med darlingen & P. Sén blev det hem & plocka undan det värsta innan Anneli & Aya kom på lite fikabesök - va länge sen vi träffades så det va trevligt, trevligt!

Eftersom både jag & P (mest jag idag) va lite rastlösa sen så stack vi iväg ner t Brage en sväng för lite avpratning med M - hinner ju knappt ses nu när en annan också jobbar - hmm....

På fredag blir det bowling med J, A-C & co ska bli skoj! Se om det blir utgång sen också eller hur kroppen säger. Med andra ord fortsätter nyttigheterna fram tills fredag kväll för ett litet upphåll under kvällen/natten - får väl ta det som en liten belöning eller nåt :) Ser fram emot måndag & vägning igen & hoppas på att mål 1 är uppnått då! Små steg i rätt riktning - är väl så man får ta det liksom.... Huvudsaken är att jag känner mig nöjd & än så länge gör jag det. Sen försvinner ju inte allt på en gång - insett det nu liksom ;)

Nä - dax & packa ihop lite grejjor & bege sig mot bruket!

Kram D

Ps. Pimme i högform http://www.youtube.com/watch?v=I-Y-6Py6FI4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar