lördag 23 oktober 2010

Nytt spel?

Funderar allvarligt vad man ska ta & hitta på för spel för att ha störst chans att vinna? Okej...vi har typ spelat i 2 månader & det finns säkert dom som spelat fler år utan att ha prickat in dendär vinsten som alla typ drömmer om.... Ja ja - bara & gilla läget - vi försöker ju iaf! Än är det väl ingen som direkt gnällt över spelet - isf är dom välkomna att göra iordning raden ett par veckor *s*

Ja ja - nog om det. Är kört för idag hur som!

Jobbat fm - va gristrött imorse när klockan ringde men hade väl inget annat val än & masa sig upp. Finns det nån som har nån medicin eller nåt mot klåda så är ni välkomna att höra av er så kanske jag får en karl som inte ligger & flaxar runt i hela sängen hela nätterna & blir på mindre bra humör... Varit så ett tag nu - bör väl gå över strax hoppas jag....

Ska nog ta & sätta mig på balkongen & fundera över lite kvällsmat en sväng tror jag visst eftersom både pappan & P sover för tillfället. Japps så får det bli.

Kram D

Ps. Fortfarande nyttig :) Känner mig dock uppblåst som en fotboll.... Spännande på måndag & se om det kanske kan ha hänt någonting på vågen & med måttbandet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar