måndag 25 oktober 2010

Känns BRA!

Sovmorgon till 9 & imorse va det vägning & mätning & jag kan säga att jag är nöjd - visserligen är det ju så att första veckan visar mest resultat på vågen, måttbandet & så, men är ju skapligt nära mitt första delmål redan nu så tills nästa måndag är det förhoppningsvis fixat - känn så sjukt j*la bra!! Får en att vilja fortsätta liksom :)

P vilar lite, pappan skulle jag väcka halv elva, men han tyckte inte att han hade sovit klart men nu får han snart masa sig upp ändå om han ska hinna byta vinterdäck & fixa innan jag ska iväg & jobba.

Ikväll kommer Lucas också. Får träffa honom imorgon bitti eftersom han bör sova när jag kommer hem från jobbet. Lite tråkigt att vi ska jobba om varann på dethär viset jag & J - blir liksom lite knöligt, men det får funka! Är ju domhär två månaderna & sen vet jag inte vilket lag jag ska vara på "på riktigt" när jag börjar gå schema. Blir nog bra förhoppningsvis :)

Fixa iordning sig lite så man är redo för en promenad mer P ner på stan & träffa M för lite lunch. Yes - så får det bli!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar