torsdag 21 oktober 2010

Lite okej...

Känns lite bättre just nu. Hade en j*la skallebank när jag gick & la mig & ännu värre när jag vaknade imorse. Tog en treo - skickade iväg Lucas t bussen & sen gick jag & la mig ett par timmar igen. Va är det för j*la skit som går egentligen?? Fortsätter väl med treo som tydligen är det som funkar bäst....

Har iaf busat lite med P efter det att jag kommit upp, men nu har han fått lunch & ligger & sussar. Rätt skönt. Passar på & göra så lite som möjligt under tiden. Tänkte att vi skulle ta oss ut på en promenad i det schysta höstvädret på em. Kan ju knappast vara dåligt iaf!

Blir inge Biffy Clyro - dels för att jag känner att jag inte kommer fixa det & dels för att ekonomin (som alltid) inte är på topp....men, men....det går fler tåg....

Kanske skulle passa på & käka lite lunch nu medans lilla P sover förresten - smart man är ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar