torsdag 27 januari 2011

Vad har hänt???

Jag vaknade av klockan imorse efter typ 6 timmar sömn & va pigg???? Om nån kunde säga vad det är jag gjort så skulle det underlätta massor för då skulle jag helt klart fortsätta med det!

Sovit bra inatt - P låg i vår säng när jag vaknade men när pappan hämtat dit honom har jag inte en blekaste om - kanske helt enkelt är så att jag är pigg för att jag fått sammanhängande sömn? Kan det vara så enkelt? Eller är det..... Ja inte vet jag, men nöjd är jag iaf :)

Inga myko drömmar har det blivit inatt heller - kanske det också har med saken & göra?

Äh - har väl inget & tillföra egentligen, men kände att det fanns lite bloggtid nu när jag skickat L till bussen & jag & P inte ska vara på dagis först 9.....får väl leka nån bra lek fram tills dess :)

Kram D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar