lördag 15 januari 2011

Hej&hå!

Trots att det inte fanns någon plan igår så slutade det med en sväng ner på Brage & därifrån en tur till järnvägskrogen. Va helt okej - alltså - en pub är ju en pup & en pub & pub i denhär stan är en pub i denhär stan, men va f*n - är väl skoj o komma ut & se lite folk iaf tycker jag! :)

Efter krogen blev det en sväng hem t N där det spotifyades lite & pratades men vid 5-snåret körde snälla N hem mig & då va jag både trött & lite yrslig så det va j*ligt skönt & komma hem.

Saken är ju den att nuförtiden spelar det ingen roll ifall man kör en redig fylla eller bara tar ett par cider (JO det händer faktiskt det också) - jag blir liksom dålig i vilket fall - måste ha nåt med domdär siffrorna på pappret att göra tror jag.....ju fler dom blir ju längre återhämtning behöver man....ja ja - man får väl helt enkelt välja ;)

Nu tänker jag iaf välja soffan en liten stund innan jag orkar ta mig in duschen vilket jag inte gjort än.....då är det segt för nu har ju faktiskt hela dagen gått snart *s*

Kram D

2 kommentarer: